Wednesday 20 April 2011

about me..

sewaktu keluar aje dr perut ibu, aku terus menangis...uuekk..uueekk..g2 la agknya bunyinya..
pastu ayhku memangku diriku..dan azan dilaungkan.. yaAllah, beruntungnya manusia y bernama islam, 
keluar aje ke dunia, namamu y agung itu y kami mula2 dgr..Allahuakbar2x..Allahuakbar2x... mungkin aku terdiam kot lepas dgr azan 2(aku pn xtau)..haha..xpela kalau xdiam pn, kalau ak x nangis, mknenya aku bayi y pelik la kot..haha..gini la kot aku mase kecik..
mcm mat salleh gitu..hehehe

xpela mcm mane pn, y penting, mase baby g2 la bentuknye, tersenyum, xtau ape2, haha..seronok2..
and then aku membesar..membesar dan membesar..
masuk la aku ke tadika kemas di felda kerteh 4...
disitu la aku mengenal a,b,c..haha..
then masuk darjah satu kat sekolah kebangsaan felda kerteh satu sampai la darjah 4 setengah..pastu pindah ke sekolah y dekat sikit ngn umh, sek keb kg baru rasau kerteh 5..aku dan kawan2kn adlh 1st batch u sekolah 2, start dr darjah 4 setengah lg dh start jd pengawas, sukan pn ktorang semua y sapu.haha..kami la hero2 sekolah..
sedar x sedar, upsr pn tibe..exam la aku..n alhmdllah, dpt la 4a1b..bleh la 2 nk masuk asrama..

sek men keb agama kuala abang mnjadi pilihanku..haha..ni die gambr lencananya..



gambar pagarnya pula macam ni..haa..

haha..byk kenangan pahit n manisku disini.. uishh..rase nk masuk balik sekolah ni..huhu..

hm..xpyh pnjg2 la kan..n then aku melanjutkan pelajaran ke darul quran jakim lepas f5..org lain masih duk bercuti, tp aku dh masuk belajar..haha..xpela..mnuntut ilmu kan..
ni dia,, masjid darul quran..ha..lawa 2..


ni la kwan2ku ..alim2 semuanya..

besnya duk kt cni, syurga dunia katakan..tenang sangat2.. tp x lama aku kt itu, setahun setengah je..n dapat la aku sijil tahfiz..u kwn2, doakan aku agr dpt mnjga al quran 2..;-)

lepas 2 aku sambung plak ke uia, universiti islam antarabangsa..aku berada di petaling jaya selama 1 tahun setengah u selesaikan faundation..n lepas 2 baru la aku dpt masuk ke main campus di gombak..



ni la die aku n kwan2...haha..

lama lagi aku bljr t cni..bila la x tau nk habis,..haha..
itulah sedikit sebanyak pasal diriku.. xla menarik mane kn, tp ad gmbr cket2 2 kire ok la kan..haha..bbye

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...